Merhabalar.
Trendyol da veya hepsiburada üzerinde sattığımız ürünlerde ürün daha kargoya çıkmadan ( örneğin 3-4 gün de kargolanabilir ürünler ) talep edilen iadelerde işleyiş nasıl oluyor? Trendyol veya Hepsiburada bizden herhangi bir komisyon alıyor mu?
Teşekkürler.
Trendyol - HepsiBurada Satıcı İadeleri.
8
●268
- 15-10-2024, 16:33:43Peki herhangi bir komisyon alınıyor mu aracı tarafında? Veya bu işin bize bir zararı olur mu?FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. - 15-10-2024, 16:37:14Kozmetik hocam, trendyol kendi kargosunu zorunlu tutuyor bildiğim kadarıyla, bende stoksuz çalışacağım için ürünün bana gelmesi, benden çıkması ister istemez 3-4 günü bulur.FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 16:44:50Kargoya verilmeden iade gelirse kargo veya komisyon ücreti ödemezsiniz.
Kargoya verildikten sonra iade gelirse komisyon ödemezsiniz, iade kargo ücreti yansıtılır.
Trendyol tarafında da istediğiniz kargo firmasıyla çalışabilirsiniz, normalde bir zorunluluk bulunmuyor. - 15-10-2024, 16:47:54Yanlışım varsa düzeltin lütfen ama araştırdığım ve öğrendiğim kadarıyla, trendyolun yönlendirdiği ve trendyol sisteminde olan kargo şirketleriyle çalışmamız gerekiyor trendyol için, yani benim x bir firmayla anlaşmam varsa trendyoldan kargo çıkartamıyorum, haliyle her seferinde trendyola komisyon ödeniyor.Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2024, 16:56:02Trendyol'a komisyonu ürünleriniz üzerinden ödüyorsunuz. Geçen sene gelen yasayla kargo şirketlerinin teklifleri satıcıya direkt yansıtılıyor. Kendi panellerinde de 6-7 adet kargo şirketi var (aras, ptt, yurtiçi vs vs)PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun dışında da yanılmıyorsam kargo firmasıyla anlaşmanız varsa onu da kullanabiliyorsunuz. Trendyol satıcı destek hattını ararsanız bilgilendirme yapacaklardır mutlaka. - 16-10-2024, 13:52:00Selamlar.Aztekiando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trendyol destek hattıyla görüştüm, dediğiniz konu da haklısınız, ama şöyle bir şey var, kargoyu kendimiz çıkartırsak, kargo firmasıyla olan bir sözleşmeyi beyan etmemiz gerekiyor, Dropshopping yada stoksuz ticaretlere pek uygun değil bu sistem.
Bu tarz işlerde aracı firmalar kargo çıkardığı için haliyle aracıdan sözleşme isteyemeyiz
Bakalım, bir kılıfına uydurmaya çalışacağım.Sevgiler.

Bakalım, bir kılıfına uydurmaya çalışacağım.Sevgiler.