FEYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargoya çıkmadıysa sıkıntı olmaz hocam
Peki herhangi bir komisyon alınıyor mu aracı tarafında? Veya bu işin bize bir zararı olur mu?
Teşekkürler.