Merhabalar.

Trendyol da veya hepsiburada üzerinde sattığımız ürünlerde ürün daha kargoya çıkmadan ( örneğin 3-4 gün de kargolanabilir ürünler ) talep edilen iadelerde işleyiş nasıl oluyor? Trendyol veya Hepsiburada bizden herhangi bir komisyon alıyor mu?

Teşekkürler.