Trendyol'a komisyonu ürünleriniz üzerinden ödüyorsunuz. Geçen sene gelen yasayla kargo şirketlerinin teklifleri satıcıya direkt yansıtılıyor. Kendi panellerinde de 6-7 adet kargo şirketi var (aras, ptt, yurtiçi vs vs)
Bunun dışında da yanılmıyorsam kargo firmasıyla anlaşmanız varsa onu da kullanabiliyorsunuz. Trendyol satıcı destek hattını ararsanız bilgilendirme yapacaklardır mutlaka.
Selamlar.
Trendyol destek hattıyla görüştüm, dediğiniz konu da haklısınız, ama şöyle bir şey var, kargoyu kendimiz çıkartırsak, kargo firmasıyla olan bir sözleşmeyi beyan etmemiz gerekiyor, Dropshopping yada stoksuz ticaretlere pek uygun değil bu sistem.
Bu tarz işlerde aracı firmalar kargo çıkardığı için haliyle aracıdan sözleşme isteyemeyiz

Bakalım, bir kılıfına uydurmaya çalışacağım.Sevgiler.