Yanlışım varsa düzeltin lütfen ama araştırdığım ve öğrendiğim kadarıyla, trendyolun yönlendirdiği ve trendyol sisteminde olan kargo şirketleriyle çalışmamız gerekiyor trendyol için, yani benim x bir firmayla anlaşmam varsa trendyoldan kargo çıkartamıyorum, haliyle her seferinde trendyola komisyon ödeniyor.
Trendyol'a komisyonu ürünleriniz üzerinden ödüyorsunuz. Geçen sene gelen yasayla kargo şirketlerinin teklifleri satıcıya direkt yansıtılıyor. Kendi panellerinde de 6-7 adet kargo şirketi var (aras, ptt, yurtiçi vs vs)
Bunun dışında da yanılmıyorsam kargo firmasıyla anlaşmanız varsa onu da kullanabiliyorsunuz. Trendyol satıcı destek hattını ararsanız bilgilendirme yapacaklardır mutlaka.