• 15-10-2024, 12:59:31
    #1
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Merhaba 2 ay var yoklamaya e devlette öyle yazıyor okumuyorum hic erteleme yapmadım erteleme hakkım varmı nasıl yapabilirim
  • 15-10-2024, 13:04:35
    #2
    YEF DİGİTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 2 ay var yoklamaya e devlette öyle yazıyor okumuyorum hic erteleme yapmadım erteleme hakkım varmı nasıl yapabilirim
    eğer lise mezunuysanız erteleyebilirsiniz e devlette gözükmüyorsa en yakın askerlik şubesine gidip e devlette açtırabilir ordan başvuru yapabilirsin.
  • 15-10-2024, 13:05:37
    #3
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer lise mezunuysanız erteleyebilirsiniz e devlette gözükmüyorsa en yakın askerlik şubesine gidip e devlette açtırabilir ordan başvuru yapabilirsin.
    Edevlete nereye bakabilirim açık lise mezunuyum
  • 15-10-2024, 13:11:19
    #4
    askerliğim kısmında erteleme talebinde bulunabiliyorsun diye biliyorum dediğim gibi sende orası kapalıysa askerlik şubesine gidip açtırman gerek.
    YEF DİGİTAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edevlete nereye bakabilirim açık lise mezunuyum
  • 15-10-2024, 13:42:55
    #5
    g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerliğim kısmında erteleme talebinde bulunabiliyorsun diye biliyorum dediğim gibi sende orası kapalıysa askerlik şubesine gidip açtırman gerek.
    Üniversite mezunları da bu işlemi yapabiliyormu? Üni bitince 2 yıl ertelenmişti sanırım ama tekrar bir erteleme yapabiliyor muyuz acaba?
  • 15-10-2024, 14:16:43
    #6
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    evine en yakın askerlik şubesine git, oradan yönlendiriyorlar.
  • 15-10-2024, 15:02:19
    #7
    Relante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite mezunları da bu işlemi yapabiliyormu? Üni bitince 2 yıl ertelenmişti sanırım ama tekrar bir erteleme yapabiliyor muyuz acaba?
    2 seneden sonra erteleme yapamıyorsunuz, tekrar okula vs yazıldıysanız yada çok önemli bir durum olmadığı sürece erteleme yapmıyorlar
  • 15-10-2024, 17:34:14
    #8
    ahmtcn37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 seneden sonra erteleme yapamıyorsunuz, tekrar okula vs yazıldıysanız yada çok önemli bir durum olmadığı sürece erteleme yapmıyorlar
    Ne oluyor peki bu süre sonunda? Kaçak durumuna mı düşüyoruz? Biraz borç var bunu bahane falan gösterebiliyor muyuz acaba
  • 15-10-2024, 17:48:18
    #9
    Relante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oluyor peki bu süre sonunda? Kaçak durumuna mı düşüyoruz? Biraz borç var bunu bahane falan gösterebiliyor muyuz acaba
    o bahane oluyor mu bilmem ama yoklama süresi sona erince yoklama kaçağı oluyorsun diye biliyorum