2 seneden sonra erteleme yapamıyorsunuz, tekrar okula vs yazıldıysanız yada çok önemli bir durum olmadığı sürece erteleme yapmıyorlar
Ne oluyor peki bu süre sonunda? Kaçak durumuna mı düşüyoruz? Biraz borç var bunu bahane falan gösterebiliyor muyuz acaba