Relante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne oluyor peki bu süre sonunda? Kaçak durumuna mı düşüyoruz? Biraz borç var bunu bahane falan gösterebiliyor muyuz acaba
o bahane oluyor mu bilmem ama yoklama süresi sona erince yoklama kaçağı oluyorsun diye biliyorum