g1storm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askerliğim kısmında erteleme talebinde bulunabiliyorsun diye biliyorum dediğim gibi sende orası kapalıysa askerlik şubesine gidip açtırman gerek.
Üniversite mezunları da bu işlemi yapabiliyormu? Üni bitince 2 yıl ertelenmişti sanırım ama tekrar bir erteleme yapabiliyor muyuz acaba?