Üniversite mezunları da bu işlemi yapabiliyormu? Üni bitince 2 yıl ertelenmişti sanırım ama tekrar bir erteleme yapabiliyor muyuz acaba?
2 seneden sonra erteleme yapamıyorsunuz, tekrar okula vs yazıldıysanız yada çok önemli bir durum olmadığı sürece erteleme yapmıyorlar