• 15-10-2024, 01:30:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ögrencilik hayatımda psikolojik sorunlar yüzümden başarısız oldum .
    Edit: üni,öyle ay depresyone girdim değil.
    10 yıl ilaç kullandim,travma sonrası.
    Özel ve devlet hastahanesinde yatışlı tedavi.


    Açıktan başka bir bölüm yazarak mezun oldum


    Çok geç yaşta askere gittim
    Edit:muaf olma şansım vardı,ve benim çeyregim kadar hastalıklara sahip z kuşakları full muaf oldu.
    Ben iyiyim diye.diye yaptim detay vermicem.ozet curuk alabiliyordum uğraşsaydım sadece vermeden 6 ay uzak durmak istedim.

    1.5 yıl oluyor ve işsizim.
    Ailem hiç bir konuda destek olmuyor olamıyor, bazı sağlık sorunlarım var.
    Ve fiziksel olarak 2 adım atsam tıkanıyorum.
    Kalbimde taşikardi var,fitik var.
    Kpssdenn 75 aldim atanamayacagim biliyorum.
    Kendimi o kadar mutsuz hissediyorum ki anlatsam
    750 cümle yazabilirim.
    Fiziksel olarak berbat haldeyim.
    Ne yapmalıyım ,yaşım küçük de değil.
    Fiziksel efor gerektiren bir işi yapamıyorum,şöyle özetliyim askerde spordan muaftım.
    Belki akıl veren olur...
    Sadece yasamak istiyorum.
  • 15-10-2024, 01:35:47
    #2
    destek +
  • 15-10-2024, 01:39:58
    #3
    Selamlar, öncelikle geçmiş olsun. Hiçbir insan 4 4 lük değildir bazılarımız fiziksel bazılarımız zihinsel olarak problemleri var.
    Bu sebeple hayata karamsar bakmamak gerekiyor. Örnek olarak r10 gibi bir platformda masa başı yapılabilecek birçok iş bulunmaktadır.
    Okumak bir yere kadar, kendini geliştirmek ömür boyu. Bazı arkadaşlar okulu bitirip anında istediklerine kavuşabileceklerini zannediyorlar ama maalesef bu hayatta her şey tecrübe.
    Naçizane tavsiyem hiç bir şey den anlamasan bile yaptığında zorla değil zevk alacağın bir iş kolu seçip çırak gibi bir yerinden tutarak tecrübe kazanarak hayatını kazan.
    İşin özeti karamsar bakma, yapılabilecek bir çok şey var her şeyi kendin yapabilirsin.
  • 15-10-2024, 01:41:04
    #4
    Hocam hayatımızda hepimizin çok zora düştüğü karamsar hissettiği dönemler olabilir bu çok normal. Lütfen çıkmazdayım hiç bir türlü düzelmez diye düşüncelere kapılıp kendine hem psikolojik hemde Allah korusun fiziksel zarar verme. İçinde olduğun durum ne kadar içinden çıkılamaz bile gelse emin olun illa bir kapı açılacaktır. Geçmişte şizofreni hastalığına sahip bir birey olarak çok zor zamanlar geçirmiştim hiç bir şey bitmeyecek bu şekilde ölüp gideceğim sanıyordum fakat öyle olmadı tedavi oldum sosyalleşmeye çalıştım okuluma ağırlık verdim ve kurtuldum. Şimdi o günleri hatırlamıyorum bile. İnançlı biri iseniz bol bol dua edin, manevi olarak size güç verecektir. Siz de inşallah düzeleceksiniz ileride bu günleri hatırlamayacaksınız bile. Psikolojik destek almaktan çekinmeyin, ilaçlara medet ummayın ama her şey sizin elinizde. İçinizi ferah tutun.
  • 15-10-2024, 01:42:21
    #5
    Emin olun hepimizin hayatında inişler çıkışlar oluyor hocam.
    Önemli olan çabalamaktır.
    Hayat bir bisiklet gibi dengede durmak tamamen elinde.
    • safircengo
    safircengo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-10-2024, 01:42:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Pixkare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, öncelikle geçmiş olsun. Hiçbir insan 4 4 lük değildir bazılarımız fiziksel bazılarımız zihinsel olarak problemleri var.
    Bu sebeple hayata karamsar bakmamak gerekiyor. Örnek olarak r10 gibi bir platformda masa başı yapılabilecek birçok iş bulunmaktadır.
    Okumak bir yere kadar, kendini geliştirmek ömür boyu. Bazı arkadaşlar okulu bitirip anında istediklerine kavuşabileceklerini zannediyorlar ama maalesef bu hayatta her şey tecrübe.
    Naçizane tavsiyem hiç bir şey den anlamasan bile yaptığında zorla değil zevk alacağın bir iş kolu seçip çırak gibi bir yerinden tutarak tecrübe kazanarak hayatını kazanabilirsin.
    Teşekkür ederim hocam.
  • 15-10-2024, 01:43:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kivanc_akyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayatımızda hepimizin çok zora düştüğü karamsar hissettiği dönemler olabilir bu çok normal. Lütfen çıkmazdayım hiç bir türlü düzelmez diye düşüncelere kapılıp kendine hem psikolojik hemde Allah korusun fiziksel zarar verme. İçinde olduğun durum ne kadar içinden çıkılamaz bile gelse emin olun illa bir kapı açılacaktır. Geçmişte şizofreni hastalığına sahip bir birey olarak çok zor zamanlar geçirmiştim hiç bir şey bitmeyecek bu şekilde ölüp gideceğim sanıyordum fakat öyle olmadı tedavi oldum sosyalleşmeye çalıştım okuluma ağırlık verdim ve kurtuldum. Şimdi o günleri hatırlamıyorum bile. İnançlı biri iseniz bol bol dua edin, manevi olarak size güç verecektir. Siz de inşallah düzeleceksiniz ileride bu günleri hatırlamayacaksınız bile. Psikolojik destek almaktan çekinmeyin, ilaçlara medet ummayın ama her şey sizin elinizde. İçinizi ferah tutun.
    Degerli yorumunuz icin teşekkür ediyorum.
  • 15-10-2024, 01:57:55
    #8
    Allah yardımcınız olsun hocam. Aynı durumlarda sayılırız. Fark olarak evliyim ve 2 çocuğum var. Benim de kpss puanı bu sene 76 ve benim de yaş baya geçkin. Artı olarak çok şükür herhangi bir sağlık problemim yok ama mental sağlık olarak ülkenin yarısından fazlası gibi bitik durumdayım ki zaten her gün absürt ve dehşet bir kaç mevzunun yaşandığı bu dönemde ruh ve akıl sağlığı olarak çok sağlam olmakta pek mümkün görünmüyor. Demem o ki mücadeleye devam etmekten başka çare yok. Allah kuluna kaldıramayacağı yükü vermezmiş. İnşallah sağlıklı, huzurlu ve ferah günler de nasip olur. Dualarım sizinle.
  • 15-10-2024, 02:00:28
    #9
    Canım kardeşim Allah şahit az önce bir iş yaptım küçük, bir faturamı ödedim hesabımda 32 tl var özelden iban at göndereyim. Bende senin gibiyim işsizim, Rabbim yardımcımız olsun.