Selamlar, öncelikle geçmiş olsun. Hiçbir insan 4 4 lük değildir bazılarımız fiziksel bazılarımız zihinsel olarak problemleri var.
Bu sebeple hayata karamsar bakmamak gerekiyor. Örnek olarak r10 gibi bir platformda masa başı yapılabilecek birçok iş bulunmaktadır.
Okumak bir yere kadar, kendini geliştirmek ömür boyu. Bazı arkadaşlar okulu bitirip anında istediklerine kavuşabileceklerini zannediyorlar ama maalesef bu hayatta her şey tecrübe.
Naçizane tavsiyem hiç bir şey den anlamasan bile yaptığında zorla değil zevk alacağın bir iş kolu seçip çırak gibi bir yerinden tutarak tecrübe kazanarak hayatını kazan.
İşin özeti karamsar bakma, yapılabilecek bir çok şey var her şeyi kendin yapabilirsin.