Ögrencilik hayatımda psikolojik sorunlar yüzümden başarısız oldum .
Edit: üni,öyle ay depresyone girdim değil.
10 yıl ilaç kullandim,travma sonrası.
Özel ve devlet hastahanesinde yatışlı tedavi.


Açıktan başka bir bölüm yazarak mezun oldum


Çok geç yaşta askere gittim
Edit:muaf olma şansım vardı,ve benim çeyregim kadar hastalıklara sahip z kuşakları full muaf oldu.
Ben iyiyim diye.diye yaptim detay vermicem.ozet curuk alabiliyordum uğraşsaydım sadece vermeden 6 ay uzak durmak istedim.

1.5 yıl oluyor ve işsizim.
Ailem hiç bir konuda destek olmuyor olamıyor, bazı sağlık sorunlarım var.
Ve fiziksel olarak 2 adım atsam tıkanıyorum.
Kalbimde taşikardi var,fitik var.
Kpssdenn 75 aldim atanamayacagim biliyorum.
Kendimi o kadar mutsuz hissediyorum ki anlatsam
750 cümle yazabilirim.
Fiziksel olarak berbat haldeyim.
Ne yapmalıyım ,yaşım küçük de değil.
Fiziksel efor gerektiren bir işi yapamıyorum,şöyle özetliyim askerde spordan muaftım.
Belki akıl veren olur...
Sadece yasamak istiyorum.