Allah yardımcınız olsun hocam. Aynı durumlarda sayılırız. Fark olarak evliyim ve 2 çocuğum var. Benim de kpss puanı bu sene 76 ve benim de yaş baya geçkin. Artı olarak çok şükür herhangi bir sağlık problemim yok ama mental sağlık olarak ülkenin yarısından fazlası gibi bitik durumdayım ki zaten her gün absürt ve dehşet bir kaç mevzunun yaşandığı bu dönemde ruh ve akıl sağlığı olarak çok sağlam olmakta pek mümkün görünmüyor. Demem o ki mücadeleye devam etmekten başka çare yok. Allah kuluna kaldıramayacağı yükü vermezmiş. İnşallah sağlıklı, huzurlu ve ferah günler de nasip olur. Dualarım sizinle.