kivanc_akyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayatımızda hepimizin çok zora düştüğü karamsar hissettiği dönemler olabilir bu çok normal. Lütfen çıkmazdayım hiç bir türlü düzelmez diye düşüncelere kapılıp kendine hem psikolojik hemde Allah korusun fiziksel zarar verme. İçinde olduğun durum ne kadar içinden çıkılamaz bile gelse emin olun illa bir kapı açılacaktır. Geçmişte şizofreni hastalığına sahip bir birey olarak çok zor zamanlar geçirmiştim hiç bir şey bitmeyecek bu şekilde ölüp gideceğim sanıyordum fakat öyle olmadı tedavi oldum sosyalleşmeye çalıştım okuluma ağırlık verdim ve kurtuldum. Şimdi o günleri hatırlamıyorum bile. İnançlı biri iseniz bol bol dua edin, manevi olarak size güç verecektir. Siz de inşallah düzeleceksiniz ileride bu günleri hatırlamayacaksınız bile. Psikolojik destek almaktan çekinmeyin, ilaçlara medet ummayın ama her şey sizin elinizde. İçinizi ferah tutun.
Degerli yorumunuz icin teşekkür ediyorum.