• 12-10-2024, 20:08:04
    #1
    Dijital ürün satiyoruz acaba polis çağirir mi ****** satiş yapiyoruz acaba polis çağirir mi biz napcaz böyle ? Bunun birşeyi yok mu böyle korka korka sürekli ticaret mi yapacaz ya vergi birşeyi yok mu bunlarin gidip üye felan olamiyor muyuz. çattik valla ya gerildim akşam akşam
  • 12-10-2024, 20:09:26
    #2
    sahis sirketi kurup, gelir vergisi vermeniz gerekiyor bildigim kadariyla. Polis cagirmaz ama vergi dairesinden bildirim gelir ileriki zamanlarda.
  • 12-10-2024, 20:13:30
    #3
    ÅŸahiÅŸ ÅŸirketi diyoruz da daha ÅŸirketi açarken 3000₺ para sapliyorlar çözemiyorum bu devlet 5 kuruÅŸ kazancaz diye niye hemen sapliyor çözemiyorum
  • 12-10-2024, 20:14:33
    #4
    Merhaba
    20/b istisna belgesi sadece YouTuberlar içindi ancak şimdi genişletildi.
    Bu belgeyi alarak hesap açarsanız şirket kurmanıza gerek kalmadan hesabınızdan otomatik olarak yüzde 15 kesilir, araştırmanızı öneririm.

    Halihazırda bir yerde çalışıyorsanız ve sigortanız da ödeniyorsa sadece yüzde 15 kesinti olur kazancınızdan.
    Fakat sigortalı değilseniz bağkur sigortası da yapılıyormuş otomatik olarak buna dikkat edin.
  • 12-10-2024, 20:15:24
    #5
    Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÅŸahiÅŸ ÅŸirketi diyoruz da daha ÅŸirketi açarken 3000₺ para sapliyorlar çözemiyorum bu devlet 5 kuruÅŸ kazancaz diye niye hemen sapliyor çözemiyorum
    Hocam şahıs şirketi açmak evet başta masralı olabilir.Ama ileride yüklü ceza yemektense 3k para değil
  • 12-10-2024, 20:19:07
    #6
    ELEMENTOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    20/b istisna belgesi sadece YouTuberlar içindi ancak şimdi genişletildi.
    Bu belgeyi alarak hesap açarsanız şirket kurmanıza gerek kalmadan hesabinizdan otomatik olarak yüzde 15 kesilir, arastirmanizi öneririm.

    Hali hazirda bir yerde çalışıyorsanız ve sigortanız da odeniyorsa sadece yüzde 15 kesinti olur kazancinizdan.
    Fakat sigortalı değilseniz bağkur sigortası da yapılıyormuş otomatik olarak buna dikkat edin.
    Bağkur sigortasınıda ilk 1 yıl "Genç Girişimci Teşviki" kapsamında devlet karşılıyor.
  • 12-10-2024, 20:20:35
    #7
    Kurumsal PLUS
    saplıyor falan diyerek ticaret yapılmaz çok basit farklı bir yöntemi var dijital iş yapanlarla alakalı belli bir miktara kadar yıllık gidiyosun vergi dairesine
    bir banka hesabını tanımlıyosun
    giren paranın %15 ini kesiyor
    sadece o kadar fatura vs birey olmasına gerek yok
  • 12-10-2024, 20:28:13
    #8
    Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÅŸahiÅŸ ÅŸirketi diyoruz da daha ÅŸirketi açarken 3000₺ para sapliyorlar çözemiyorum bu devlet 5 kuruÅŸ kazancaz diye niye hemen sapliyor çözemiyorum
    Hocam 3000tl para ödememiz gerekiyor diyorsunuz fakat ceza yerseniz onun kaç katını kesiyorlar. Vergi kaçırmak ciddi bir suçtur aklınızda bulunsun yine de
  • 12-10-2024, 23:33:08
    #9
    " ya vergi birşeyi yok mu bunlarin gidip üye felan olamiyor muyuz" demiş sorunun içinde cevabını vermişsin. gider şahıs veya limited hatta istersen anonim şirketini kurarusulüne göre, faturanı keser beyanını yaparsan kimseye açıklayacak bir şeyin olmaz.
    ama daha yolun başında 3000 tl dediğin muhtemel açılış giderlerine öf pöf dersen bunun kdvsi stopajı gelir vergisi bağkuru.. ohoo...
    usulüne uygun ticaret yapmak kolay iş değil. korkuyorsan korktuğun başına gelmeden gerekeni yapabilirsin