" ya vergi birşeyi yok mu bunlarin gidip üye felan olamiyor muyuz" demiş sorunun içinde cevabını vermişsin. gider şahıs veya limited hatta istersen anonim şirketini kurarusulüne göre, faturanı keser beyanını yaparsan kimseye açıklayacak bir şeyin olmaz.
ama daha yolun başında 3000 tl dediğin muhtemel açılış giderlerine öf pöf dersen bunun kdvsi stopajı gelir vergisi bağkuru.. ohoo...
usulüne uygun ticaret yapmak kolay iş değil. korkuyorsan korktuğun başına gelmeden gerekeni yapabilirsin