saplıyor falan diyerek ticaret yapılmaz çok basit farklı bir yöntemi var dijital iş yapanlarla alakalı belli bir miktara kadar yıllık gidiyosun vergi dairesine
bir banka hesabını tanımlıyosun
giren paranın %15 ini kesiyor
sadece o kadar fatura vs birey olmasına gerek yok