şahiş şirketi diyoruz da daha şirketi açarken 3000₺ para sapliyorlar çözemiyorum bu devlet 5 kuruş kazancaz diye niye hemen sapliyor çözemiyorum
Hocam 3000tl para ödememiz gerekiyor diyorsunuz fakat ceza yerseniz onun kaç katını kesiyorlar. Vergi kaçırmak ciddi bir suçtur aklınızda bulunsun yine de