Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahiş şirketi diyoruz da daha şirketi açarken 3000₺ para sapliyorlar çözemiyorum bu devlet 5 kuruş kazancaz diye niye hemen sapliyor çözemiyorum
Hocam şahıs şirketi açmak evet başta masralı olabilir.Ama ileride yüklü ceza yemektense 3k para değil