• 10-10-2024, 01:45:46
    #10
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haydaa peki içecek? atıştırmalık, alkol vs?

    Kupar oynamanız, yani kartı az da olsa bir limit ile doldurmanız gerekiyor ,

    Batum merkez bu şekilde değişiklik yapmıştı Tiflis aynı mı bilmiyorum, Tiflis uzak kaldığı için belki ilgi çekmesi açısından hala ye iç dolan sistemi devam ediyor hocam,
  • 10-10-2024, 01:51:06
    #11
    Marjensvile gidin 6 tane türk lokantası var sıkıntı cekmezsin.
    Kumarhanede hersey paralı alkol yemek sigara .
    SAdece cay ve kahve bedava
    yabancı vatandaslar 21 yas altı giremez. Kendi vatandası 25 yas altı giriemez.
    vakzal marjansiveli civarında uygun odalar bulabilirsiniz.
  • 10-10-2024, 12:09:36
    #12
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kupar oynamanız, yani kartı az da olsa bir limit ile doldurmanız gerekiyor ,

    Batum merkez bu şekilde değişiklik yapmıştı Tiflis aynı mı bilmiyorum, Tiflis uzak kaldığı için belki ilgi çekmesi açısından hala ye iç dolan sistemi devam ediyor hocam,
    electus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marjensvile gidin 6 tane türk lokantası var sıkıntı cekmezsin.
    Kumarhanede hersey paralı alkol yemek sigara .
    SAdece cay ve kahve bedava
    yabancı vatandaslar 21 yas altı giremez. Kendi vatandası 25 yas altı giriemez.
    vakzal marjansiveli civarında uygun odalar bulabilirsiniz.
    hocam geçen ay batuma kuzen gitmiş, kumarhaneye girmişler. yemek masaları dolu olduğu için oturamamışlar ama alkol sigara çerez vs ücretli değilmiş bayağı bi almışlar hatta. tifliste mi durum böyle?
  • 10-10-2024, 12:34:51
    #13
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam geçen ay batuma kuzen gitmiş, kumarhaneye girmişler. yemek masaları dolu olduğu için oturamamışlar ama alkol sigara çerez vs ücretli değilmiş bayağı bi almışlar hatta. tifliste mi durum böyle?

    Sheraton anlattığım gibi hocam , yancı almıyor kısacası, 😁
  • 10-10-2024, 19:27:17
    #14
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sheraton anlattığım gibi hocam , yancı almıyor kısacası, 😁
    yorumlarda da paralı yazanlar var hatta 2000 yılında yazmışlar. ama kuzenim geçen ay gitti. sigarayı paketle almışlar 3-4 paket. yaklaşık 8-9 kadeh viski, çerez vs. anlamadım bu işi. adamına göre mi muamele etmişler acaba
  • 10-10-2024, 19:57:14
    #15
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumlarda da paralı yazanlar var hatta 2000 yılında yazmışlar. ama kuzenim geçen ay gitti. sigarayı paketle almışlar 3-4 paket. yaklaşık 8-9 kadeh viski, çerez vs. anlamadım bu işi. adamına göre mi muamele etmişler acaba
    Hocam kuzenin yada yanındaki her kimse , Casino kartına illaki bir yükleme yapmıştır diye düşünüyorum.

    Önceden sistem şöyle işliyordu.

    Casino kartın var diyelim yoksa da girişte 5 dk da kart çıkartıyorlar , giriş yapıyorsun ve içeride gez dolaş masaları dolaş lak lak yap geç saatlere kadar yada sınıra servis kalkana kadar falan ye iç bir tane makineye otur ( boş olan ) kartı tak çıkar , otururken sigara iste gelsin " kızlara öpücük atıyorsun geliyorlar " içki iste gelsin şeklinde idi fakat bu durum aşırı derecede suistimal edildiği için casinolar önlem aldılar.

    Evet giriş yapıyorsun fakat kim oynadı kim oynamadı , kartına bakiye yükledin mi yüklemedin mi boş kart ile mi dolaşıyorsun takip ediliyor. Hatta uyarılıp çıkartılanlar ve girişi yasaklananlar var : )))

    Hani kuzenin kendisi bakiye yüklememiştir arkadaşı yada yanındaki kişi veya kişiler bakiye yüklemişlerdir " şefler yada müdürler de " bunlar arkadaş tek karttan harcama yapıyorlar deyip göz yummuşlardır.

    Yada olasılık ;

    girişler kayıt altındadır ; ( bu girişte belli oluyor ) cebindeki kartlardan kaçıncı gelişin okunuyor ( bu arada kapıda sensor var ) cebindeki kartı okuyor , kaçıncı girişin kaçta girdin hangi tarihte girdin kaçta çıktın hepsi kayıt altında "

    Kuzenin ve arkadaşları hiç bakiye yüklememişlerdir. Casinoya ilk veya 2. girişleri onlara müsaade ediyorlar ( maksat alışsınlar sorun yok )

    fakat ayda 3 defa girdin ve hiç bakiye yüklemedin yedin içtin sigaranı da cebine koydun çıktın.

    Her ay 3-5 defa yapan nice insan vardı ve ciddi takibe aldılar. artık yapamıyorlar.

    NOT :

    Hocam yükle 100 larti keyfine bak bu kısmı bence hiç düşünme. en kötü 50 lari yükle takıl . Rulet e otur 3 elde bir 1 lari bas olmadı 5 elde bir "1 lari " bas takıl .. bir bakmışsın Ruleti patlatmışsın . olur mu olur.
  • 10-10-2024, 20:00:40
    #16
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kuzenin yada yanındaki her kimse , Casino kartına illaki bir yükleme yapmıştır diye düşünüyorum.

    Önceden sistem şöyle işliyordu.

    Casino kartın var diyelim yoksa da girişte 5 dk da kart çıkartıyorlar , giriş yapıyorsun ve içeride gez dolaş masaları dolaş lak lak yap geç saatlere kadar yada sınıra servis kalkana kadar falan ye iç bir tane makineye otur ( boş olan ) kartı tak çıkar , otururken sigara iste gelsin " kızlara öpücük atıyorsun geliyorlar " içki iste gelsin şeklinde idi fakat bu durum aşırı derecede suistimal edildiği için casinolar önlem aldılar.

    Evet giriş yapıyorsun fakat kim oynadı kim oynamadı , kartına bakiye yükledin mi yüklemedin mi boş kart ile mi dolaşıyorsun takip ediliyor. Hatta uyarılıp çıkartılanlar ve girişi yasaklananlar var : )))

    Hani kuzenin kendisi bakiye yüklememiştir arkadaşı yada yanındaki kişi veya kişiler bakiye yüklemişlerdir " şefler yada müdürler de " bunlar arkadaş tek karttan harcama yapıyorlar deyip göz yummuşlardır.

    Yada olasılık ;

    girişler kayıt altındadır ; ( bu girişte belli oluyor ) cebindeki kartlardan kaçıncı gelişin okunuyor ( bu arada kapıda sensor var ) cebindeki kartı okuyor , kaçıncı girişin kaçta girdin hangi tarihte girdin kaçta çıktın hepsi kayıt altında "

    Kuzenin ve arkadaşları hiç bakiye yüklememişlerdir. Casinoya ilk veya 2. girişleri onlara müsaade ediyorlar ( maksat alışsınlar sorun yok )

    fakat ayda 3 defa girdin ve hiç bakiye yüklemedin yedin içtin sigaranı da cebine koydun çıktın.

    Her ay 3-5 defa yapan nice insan vardı ve ciddi takibe aldılar. artık yapamıyorlar.

    NOT :

    Hocam yükle 100 larti keyfine bak bu kısmı bence hiç düşünme. en kötü 50 lari yükle takıl . Rulet e otur 3 elde bir 1 lari bas olmadı 5 elde bir "1 lari " bas takıl .. bir bakmışsın Ruleti patlatmışsın . olur mu olur.
    haa sizin dediğiniz olay kartsız girişte geçerli yani anladığım kadarıyla? kuzen ve yanındakilerin kartları da varmış, oyun da oynamışlar yaklaşık 2-3 bin TL'lik kişi başı. yani kart alıp oyun oynarsak (bakiye yüklersek) yiyip içebiliyor muyuz? onu yaparız yani illaki
  • 10-10-2024, 20:08:38
    #17
    berkancay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haa sizin dediğiniz olay kartsız girişte geçerli yani anladığım kadarıyla? kuzen ve yanındakilerin kartları da varmış, oyun da oynamışlar yaklaşık 2-3 bin TL'lik kişi başı. yani kart alıp oyun oynarsak (bakiye yüklersek) yiyip içebiliyor muyuz? onu yaparız yani illaki

    Kartsız giriş hiç bir şekilde casinolar da yok hocam. kartınız yoksa size girişte kart çıkartırlar.

    Kuzeniniz harcama yapmış . onlara her şey beleş : )

    Yazımı iyi okursanız anlarsınız kaçırdığınız nokta olmuş.

    özetlemek gerekirse ;

    Herkesin kartı var - kartsız giriş olmaz.
    Bakiye yüklerseniz " alt limit yoktur " size her şey beleş .
    Bakiye yüklemezseniz " ilk girişiz ise gene her şey beleş "
    Bakiye yüklemezseniz " ikinci yada hadi 3. girişiniz ise " bir idare gene beleş yersin içersin.

    Fakat bakiye yüklemediniz ve 4-5-6 . giriş yaptınız . Casino sizi uyarır bir şey vermez yedirmez içirmez .
  • 10-10-2024, 20:11:12
    #18
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartsız giriş hiç bir şekilde casinolar da yok hocam. kartınız yoksa size girişte kart çıkartırlar.

    Kuzeniniz harcama yapmış . onlara her şey beleş : )

    Yazımı iyi okursanız anlarsınız kaçırdığınız nokta olmuş.

    özetlemek gerekirse ;

    Herkesin kartı var - kartsız giriş olmaz.
    Bakiye yüklerseniz " alt limit yoktur " size her şey beleş .
    Bakiye yüklemezseniz " ilk girişiz ise gene her şey beleş "
    Bakiye yüklemezseniz " ikinci yada hadi 3. girişiniz ise " bir idare gene beleş yersin içersin.

    Fakat bakiye yüklemediniz ve 4-5-6 . giriş yaptınız . Casino sizi uyarır bir şey vermez yedirmez içirmez .
    kartsız girişten kastım para harcamaktı hocam. olaya hakim olmadığım için cahilliğime verin
    benim de özet sorum şu olsun son olarak, çok yordum sizi k.bakmayın

    3 kişi gittik. herkes kartına bakiye yükledi, ve oyunlara katıldı. yemek, alkol, atıştırmalık, bunlar ücretsiz yani?