dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kupar oynamanız, yani kartı az da olsa bir limit ile doldurmanız gerekiyor ,

Batum merkez bu şekilde değişiklik yapmıştı Tiflis aynı mı bilmiyorum, Tiflis uzak kaldığı için belki ilgi çekmesi açısından hala ye iç dolan sistemi devam ediyor hocam,
electus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marjensvile gidin 6 tane türk lokantası var sıkıntı cekmezsin.
Kumarhanede hersey paralı alkol yemek sigara .
SAdece cay ve kahve bedava
yabancı vatandaslar 21 yas altı giremez. Kendi vatandası 25 yas altı giriemez.
vakzal marjansiveli civarında uygun odalar bulabilirsiniz.
hocam geçen ay batuma kuzen gitmiş, kumarhaneye girmişler. yemek masaları dolu olduğu için oturamamışlar ama alkol sigara çerez vs ücretli değilmiş bayağı bi almışlar hatta. tifliste mi durum böyle?