Kartsız giriş hiç bir şekilde casinolar da yok hocam. kartınız yoksa size girişte kart çıkartırlar.
Kuzeniniz harcama yapmış . onlara her şey beleş : )
Yazımı iyi okursanız anlarsınız kaçırdığınız nokta olmuş.
özetlemek gerekirse ;
Herkesin kartı var - kartsız giriş olmaz.
Bakiye yüklerseniz " alt limit yoktur " size her şey beleş .
Bakiye yüklemezseniz " ilk girişiz ise gene her şey beleş "
Bakiye yüklemezseniz " ikinci yada hadi 3. girişiniz ise " bir idare gene beleş yersin içersin.
Fakat bakiye yüklemediniz ve 4-5-6 . giriş yaptınız . Casino sizi uyarır bir şey vermez yedirmez içirmez .
kartsız girişten kastım para harcamaktı hocam. olaya hakim olmadığım için cahilliğime verin

benim de özet sorum şu olsun son olarak, çok yordum sizi k.bakmayın
3 kişi gittik. herkes kartına bakiye yükledi, ve oyunlara katıldı. yemek, alkol, atıştırmalık, bunlar ücretsiz yani?