yorumlarda da paralı yazanlar var hatta 2000 yılında yazmışlar. ama kuzenim geçen ay gitti. sigarayı paketle almışlar 3-4 paket. yaklaşık 8-9 kadeh viski, çerez vs. anlamadım bu işi. adamına göre mi muamele etmişler acaba
Hocam kuzenin yada yanındaki her kimse , Casino kartına illaki bir yükleme yapmıştır diye düşünüyorum.
Önceden sistem şöyle işliyordu.
Casino kartın var diyelim yoksa da girişte 5 dk da kart çıkartıyorlar , giriş yapıyorsun ve içeride gez dolaş masaları dolaş lak lak yap geç saatlere kadar yada sınıra servis kalkana kadar falan ye iç bir tane makineye otur ( boş olan ) kartı tak çıkar , otururken sigara iste gelsin " kızlara öpücük atıyorsun geliyorlar " içki iste gelsin şeklinde idi fakat bu durum aşırı derecede suistimal edildiği için casinolar önlem aldılar.
Evet giriş yapıyorsun fakat kim oynadı kim oynamadı , kartına bakiye yükledin mi yüklemedin mi boş kart ile mi dolaşıyorsun takip ediliyor. Hatta uyarılıp çıkartılanlar ve girişi yasaklananlar var : )))
Hani kuzenin kendisi bakiye yüklememiştir arkadaşı yada yanındaki kişi veya kişiler bakiye yüklemişlerdir " şefler yada müdürler de " bunlar arkadaş tek karttan harcama yapıyorlar deyip göz yummuşlardır.
Yada olasılık ;
girişler kayıt altındadır ; ( bu girişte belli oluyor ) cebindeki kartlardan kaçıncı gelişin okunuyor ( bu arada kapıda sensor var ) cebindeki kartı okuyor , kaçıncı girişin kaçta girdin hangi tarihte girdin kaçta çıktın hepsi kayıt altında "
Kuzenin ve arkadaşları hiç bakiye yüklememişlerdir. Casinoya ilk veya 2. girişleri onlara müsaade ediyorlar ( maksat alışsınlar sorun yok )
fakat ayda 3 defa girdin ve hiç bakiye yüklemedin yedin içtin sigaranı da cebine koydun çıktın.
Her ay 3-5 defa yapan nice insan vardı ve ciddi takibe aldılar. artık yapamıyorlar.
NOT :
Hocam yükle 100 larti keyfine bak bu kısmı bence hiç düşünme. en kötü 50 lari yükle takıl . Rulet e otur 3 elde bir 1 lari bas

olmadı 5 elde bir "1 lari " bas takıl .. bir bakmışsın Ruleti patlatmışsın . olur mu olur.