Sheraton anlattığım gibi hocam , yancı almıyor kısacası, 😁
yorumlarda da paralı yazanlar var hatta 2000 yılında yazmışlar. ama kuzenim geçen ay gitti. sigarayı paketle almışlar 3-4 paket. yaklaşık 8-9 kadeh viski, çerez vs. anlamadım bu işi. adamına göre mi muamele etmişler acaba