haa sizin dediğiniz olay kartsız girişte geçerli yani anladığım kadarıyla? kuzen ve yanındakilerin kartları da varmış, oyun da oynamışlar yaklaşık 2-3 bin TL'lik kişi başı. yani kart alıp oyun oynarsak (bakiye yüklersek) yiyip içebiliyor muyuz? onu yaparız yani illaki
Kartsız giriş hiç bir şekilde casinolar da yok hocam. kartınız yoksa size girişte kart çıkartırlar.
Kuzeniniz harcama yapmış . onlara her şey beleş : )
Yazımı iyi okursanız anlarsınız kaçırdığınız nokta olmuş.
özetlemek gerekirse ;
Herkesin kartı var - kartsız giriş olmaz.
Bakiye yüklerseniz " alt limit yoktur " size her şey beleş .
Bakiye yüklemezseniz " ilk girişiz ise gene her şey beleş "
Bakiye yüklemezseniz " ikinci yada hadi 3. girişiniz ise " bir idare gene beleş yersin içersin.
Fakat bakiye yüklemediniz ve 4-5-6 . giriş yaptınız . Casino sizi uyarır bir şey vermez yedirmez içirmez .