• 28-09-2024, 21:43:19
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelir testi yaptırdım. yeşilkartlıyım. kafam rahat.
    Keşke mevzu yeşilkart alacak kadar basit olsa Hizmet almıyorum ama almışım gibi ücretlendiriyorum asıl sorun bu.
  • 28-09-2024, 21:45:49
    #20
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke mevzu yeşilkart alacak kadar basit olsa Hizmet almıyorum ama almışım gibi ücretlendiriyorum asıl sorun bu.
    işte paranız yoksa gidin gelir testi yaptırın. paranız varsa at deve parası değil zaten.
  • 28-09-2024, 21:48:45
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte paranız yoksa gidin gelir testi yaptırın. paranız varsa at deve parası değil zaten.
    Çok düz bakıyorsunuz olaya umarım başınıza gelmez benzer durumlar ne diyeyim hocam
  • 28-09-2024, 21:49:19
    #22
    Geçen sene ödedim gecikmeleri sildiler
  • 28-09-2024, 21:49:53
    #23
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok düz bakıyorsunuz olaya umarım başınıza gelmez benzer durumlar ne diyeyim hocam
    cilt kanseriyim. tüm masraflarımı devlet karşılıyor.
    başıma ne gelmesi gerek?
  • 28-09-2024, 21:51:47
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cilt kanseriyim. tüm masraflarımı devlet karşılıyor.
    başıma ne gelmesi gerek?
    Öncelikle geçmiş olsun ancak hastalığınızı neden yazdınız onu anlamadım esasen. Daha fazla ikili diyaloğa girmek istemiyorum sizinle amacım tartışmak değil konuda mesajlarım gayet net okursanız anlayacaksınız. Kendinize göre yorumlarsanız yanlış anlarsınız.
  • 28-09-2024, 21:53:03
    #25
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun ancak hastalığınızı neden yazdınız onu anlamadım esasen. Daha fazla ikili diyaloğa girmek istemiyorum sizinle amacım tartışmak değil konuda mesajlarım gayet net okursanız anlayacaksınız. Kendinize göre yorumlarsanız yanlış anlarsınız.
    başına gelmez umarım yazmışsınız. onu belirtiyorum. konuyu anlayamayan sizsiniz. bence başınıza bir hastalık gelmeden gidin gssnizi ödeyin. durumunuz yoksa gelir testi yaptırın. uygun görürse devlet gss almıyor.
  • 28-09-2024, 21:55:05
    #26
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başına gelmez umarım yazmışsınız. onu belirtiyorum. konuyu anlayamayan sizsiniz. bence başınıza bir hastalık gelmeden gidin gssnizi ödeyin.
    Hocam konu hastalık değil ki zaten hasta olmayandan dahi para almaları konu GSS'in kendisi zaten neden böyle aksak bir sistem var ben bunu soruyorum. Ben 2 yıl boyunca hastaneye gitmeyeceğim ancak her ay borç ödeyeceğim mantıklı mı?

    Kimin başında ne tür hastalık var bilemezsiniz de zaten hocam konunun amacı hastayım vs değil GSS'in haksız davranışları.
  • 28-09-2024, 22:17:02
    #27
    GSS 2012'de başımıza bela edildi. O zamanlar da bu kadar enflasyon vs olmadığı için ucuzdu göze de gözükmüyordu. Devletin asıl amacı sigortalı bir işte çalışmıyorsan, emekli olma ama sana sağlayacağım sağlık hizmetlerinde aylık bir ödeme yap modeli ile hayatımıza giren GSS ilerleyen yıllarda enflasyon vb durumlardan dolayı göze gözükmeye ve zor gelmeye başladı. Ben yıllardır rahatsızlığım olduğu için GSS'yi ödüyorum. Faydası da oluyor. Bedava hizmet almak maalesef mümkün değil. Devlet öyle yada böyle bu parayı alacak. Daha fazla yükselmeden ödeyin. Daha sonrasında da bu borcun çıkmasını istemiyorsanız aylık 3.000 TL civarında 10 günlük sigorta girişi yapın. En azından ufak ufakta olsa prim gününüz birikir, veya işe girin ve hiç işsiz kalmamaya bakın ki bu borç size çıkmasın. GSS'yi sildirmenin veya çıkmamasını sağlamanın bir yolu yok. Olsaydı ben bulurdum kesinlikle..

    Hastaneye gidin veya gitmeyin, o borç size yazılacak şekilde sistem devrede olduğu için haksızlıkta olsa yapılacak çok bir durum yok.