GSS 2012'de başımıza bela edildi. O zamanlar da bu kadar enflasyon vs olmadığı için ucuzdu göze de gözükmüyordu. Devletin asıl amacı sigortalı bir işte çalışmıyorsan, emekli olma ama sana sağlayacağım sağlık hizmetlerinde aylık bir ödeme yap modeli ile hayatımıza giren GSS ilerleyen yıllarda enflasyon vb durumlardan dolayı göze gözükmeye ve zor gelmeye başladı. Ben yıllardır rahatsızlığım olduğu için GSS'yi ödüyorum. Faydası da oluyor. Bedava hizmet almak maalesef mümkün değil. Devlet öyle yada böyle bu parayı alacak. Daha fazla yükselmeden ödeyin. Daha sonrasında da bu borcun çıkmasını istemiyorsanız aylık 3.000 TL civarında 10 günlük sigorta girişi yapın. En azından ufak ufakta olsa prim gününüz birikir, veya işe girin ve hiç işsiz kalmamaya bakın ki bu borç size çıkmasın. GSS'yi sildirmenin veya çıkmamasını sağlamanın bir yolu yok. Olsaydı ben bulurdum kesinlikle..
Hastaneye gidin veya gitmeyin, o borç size yazılacak şekilde sistem devrede olduğu için haksızlıkta olsa yapılacak çok bir durum yok.