GSS Borcunuzu Ödediniz mi?
53
●3.342
- 28-09-2024, 22:33:46Konuyu görünce kontrol ettim banada borç çıkartmışlar. Fazla olmadığı için bana sms fln gelmedi. Bu borç ödenmez ise biriktiğinde ilerde banka hesaplarından fln zorlan almaya kalkarlar mı veya icralık fln olurmuyum? Sizce ödemek mantıklımıdır? Hastanede acil durumlar dışında işim yok, durum böyle olunca boşuna para ödemiş gibi oluyoruz.
- 28-09-2024, 22:39:37Bana 20TL için kapıma tebligat göndermişlerdi. Düşünün sadece 20TL için ihtiyaçları vardır diye ödedim.


- 28-09-2024, 22:40:06Hocam özelden size bir kaç soru sorabilir miyimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2024, 23:12:02Bir diğer yorumunuzda da ''paranız varsa at deve parası değil zaten'' demişsiniz. Böyle saçma sapan bir mantık olamaz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yüksek miktarda gelirim var ve gelirim var diye hukuksuzca istenen parayı neden ödeyeyim? GSS yaparken bana sordular mı? Ben zaten özel hastaneden başka yere gitmiyorum ve paramla tedavi oluyorum. Bana çıkarılan meblağ benim özel hastanede belki 1 günde harcadığım para ama neden ödeyeyim? - 28-09-2024, 23:42:12Merhaba,
Arkadaşlar benimde GSS borcum çıkıyordu, bulunduğum şehirde SGK ya gittim ve sildirdim. Ben öğrenciyken bu borç yansımış ve o esnada babam sigortalı olduğu için sildiler.
Sizinde durum böyleyse sildirebilirsiniz. - 29-09-2024, 00:46:29Ödemeyi düşünmüyorum. 9 bin küsür borç çıkmış banada. Tebligat vs'de gelmedi daha.
- 29-09-2024, 01:30:48Bana 20 TL için tebligat gönderdiler sizede yakında gönderirler hocamGreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


