Konuyu görünce kontrol ettim banada borç çıkartmışlar. Fazla olmadığı için bana sms fln gelmedi. Bu borç ödenmez ise biriktiğinde ilerde banka hesaplarından fln zorlan almaya kalkarlar mı veya icralık fln olurmuyum? Sizce ödemek mantıklımıdır? Hastanede acil durumlar dışında işim yok, durum böyle olunca boşuna para ödemiş gibi oluyoruz.