Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başına gelmez umarım yazmışsınız. onu belirtiyorum. konuyu anlayamayan sizsiniz. bence başınıza bir hastalık gelmeden gidin gssnizi ödeyin. durumunuz yoksa gelir testi yaptırın. uygun görürse devlet gss almıyor.
Bir diğer yorumunuzda da ''paranız varsa at deve parası değil zaten'' demişsiniz. Böyle saçma sapan bir mantık olamaz.

Çok yüksek miktarda gelirim var ve gelirim var diye hukuksuzca istenen parayı neden ödeyeyim? GSS yaparken bana sordular mı? Ben zaten özel hastaneden başka yere gitmiyorum ve paramla tedavi oluyorum. Bana çıkarılan meblağ benim özel hastanede belki 1 günde harcadığım para ama neden ödeyeyim?