Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başına gelmez umarım yazmışsınız. onu belirtiyorum. konuyu anlayamayan sizsiniz. bence başınıza bir hastalık gelmeden gidin gssnizi ödeyin.
Hocam konu hastalık değil ki zaten hasta olmayandan dahi para almaları konu GSS'in kendisi zaten neden böyle aksak bir sistem var ben bunu soruyorum. Ben 2 yıl boyunca hastaneye gitmeyeceğim ancak her ay borç ödeyeceğim mantıklı mı?

Kimin başında ne tür hastalık var bilemezsiniz de zaten hocam konunun amacı hastayım vs değil GSS'in haksız davranışları.