cilt kanseriyim. tüm masraflarımı devlet karşılıyor.
başıma ne gelmesi gerek?
Öncelikle geçmiş olsun ancak hastalığınızı neden yazdınız onu anlamadım esasen. Daha fazla ikili diyaloğa girmek istemiyorum sizinle amacım tartışmak değil konuda mesajlarım gayet net okursanız anlayacaksınız. Kendinize göre yorumlarsanız yanlış anlarsınız.