enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle geçmiş olsun ancak hastalığınızı neden yazdınız onu anlamadım esasen. Daha fazla ikili diyaloğa girmek istemiyorum sizinle amacım tartışmak değil konuda mesajlarım gayet net okursanız anlayacaksınız. Kendinize göre yorumlarsanız yanlış anlarsınız.
başına gelmez umarım yazmışsınız. onu belirtiyorum. konuyu anlayamayan sizsiniz. bence başınıza bir hastalık gelmeden gidin gssnizi ödeyin. durumunuz yoksa gelir testi yaptırın. uygun görürse devlet gss almıyor.