Logom nasıl duruyor? (R10+)
13
●380
- 27-09-2024, 17:16:40Güzel olmuş ama küçük bir fikrim var kabul ederseniz. > İşareti kod efektlernden oluşsaydı nasıl olurdu. ben pek koddan anlamam ama. Öyle bir tasarımda olabilirdi > için. Ya da dairenin içinde "kodların" yer aldığı bi logo modelide olabilir. Öyle bi içimden geldi be.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

