Konu
Logom nasıl duruyor? (R10+)
26-09-2024, 21:53:53
#10
FiKRAL
TASARIM AJANSI
Mantık çok güzel hocam elinize sağlık, "o" harfindeki ve ">" yazılım parantezindeki et kalınlığını diğerleriyle eşit yaparsanız daha da hoş olur bence