Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kod, script vs. satışı yapma amacıyla kodlarim.com sitesini açtım veya fikrim değişirse kodlar, scriptler, animasyonlu buton kodları vs. gibi çeşitli şeyleri ücretsiz paylaştığım bir site de yapabilirim belki. Sizce bu yaptığım logo iyi mi?

Logo hakkında ve siteyi ne gibi bir amaçla açsam daha iyi olur? Değerli Fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.


Güzel olmuş ama küçük bir fikrim var kabul ederseniz. > İşareti kod efektlernden oluşsaydı nasıl olurdu. ben pek koddan anlamam ama. Öyle bir tasarımda olabilirdi > için. Ya da dairenin içinde "kodların" yer aldığı bi logo modelide olabilir. Öyle bi içimden geldi be.