Konu
Logom nasıl duruyor? (R10+)
26-09-2024, 22:01:20
#11
baltimore
Uriel
Sade şık ve güzel,
Kendi gelişiminiz ile ilgili bir bölüm açıp kodlarınızı çalışmalarınızı burada yayınlayıp talep olması durumunda satışını yapabilirsiniz bence gayet güzel bir proje ++