Konu
Logom nasıl duruyor? (R10+)
26-09-2024, 22:40:00
#12
Dishekimi
Bence o daki simgenin çevresini i deki noktanın çağı kadar yapraanız daha uyumlu olabilir gibi. Bence şahane olmuş hocam