2. Sayfa CV var bende, 3 diploma, liseden beri hep aynı bölümdeyim. Lise: bilişim teknolojileri/web programcılığı (not ort:85), Karabük Üniversitesi/Bilgisayar programcılığı (not ort:3.10), Çankaya Üniversitesi/Bilgisayar Mühendisliği (not ort:3.05), Anadolu Üniversitesi
/ Yönetim Bilişim Sistemleri (not ort:3.25) onur öğrencisi olarak mezunum.
😂 700 başvuru 3 ik mülakatı, 2 teknik mülakat, 0 iş. 1.5 senelik işsizlik. 4 yaz 1 uzun dönem stajım var. Bitirme projelerimde 1.liğim, finalistliğim, bi çok sertfikam var (ücretli/ücretsiz)
Kıdemli, mid tanıdıklarımdan işten çıkanların %90ı hala işsiz. İşsiz çünkü linkedinde açılan ilanların %99u takipçi kasmak, çalışanlara yerinin doldurulabilir olduğunu hatırlatmak, reklam yapmak, cv havuzu oluşturmak, şirketin büyüdüğü algısını yaymak için açılan şer çöp ilanlar. İlanların %50si kıdemliye asgari ücret junior a gönüllü teklif edenler.
Linkedinde ki ahlaksızlık artık farklı bir yere gidiyor. Siz bayadır iş başvurusu yapma ihtiyacınız olmadı herhalde piyasanın karaktersizliğinden habersizsiniz.
inanır mısın bazı firmalara para verme sigortamı yap yeter diyorum ona bile yok diyorlar, zenginim diye işe alınmamışlığım var benim 😂
İnsanın bilmediği şeyler hakkında biraz 🤏🏽 az konuşması gerekir diye düşünüyorum. Linkedin de iş kaynıyormuş. Peh.
Çok haklısın İnsan bilmediği konuda dikkatli konuşmalı
Mesela bana senin CV in gelse (Düz kağıt olarak)
Göz atarım Sonra incelenecek dosyama koyarım ( En iyi ihtimal çok acil durumda aranır )
Temel sebepler :
Üniversitelerin çok bilinir olmaması ( Sanılanın aksinde Bilindik Üniversiteler Network demektir daha fazla bilgili elemana ulaşabilir, Daha yüksek konumda Tanıdık Vs. demektir )
3 Üniversite bitirmek : İnsanlar olayınızı bilmez sadece "Vayy baba parası yemek yada askere gitmemek için Üni. Okumuş. der.
Vs. Daha çok var ama gereksiz burada.
Senin Cv nin karşısında İlkokul mezunu bir eleman sadece "Buyurun github adresim ,Projelerim" dese direk böyle yapmayan herkesin önüne geçer.
Sebebi basit Anlatmıyor ,iddia etmiyor İspatlıyor Seviyesi belli.
Sosyal medyanın gazına gelemeyin Üni.de Prof. lar yalan söyledi Karabük mezunu İTÜ ,ODDTÜ mezunu ile aynı kefede değil. Sen çok daha iyi olabilirsin ama Diploma ile ispatlayamazsın Bunun için projelerini göstermen ne yaptığını ispatlaman gerek.
Ben sonuçta ömrü bilgisayar sektöründe geçmiş, Masanın üç tarafında bulunmuş (İşçi Patron Danışman ) olan biriyim yani Konu hakkında iş arayan biri kadar bilgim olmaz ama bilgim bu kadar idare edin.