• 29-09-2024, 10:49:15
    #37
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Sayfa CV var bende, 3 diploma, liseden beri hep aynı bölümdeyim. Lise: bilişim teknolojileri/web programcılığı (not ort:85), Karabük Üniversitesi/Bilgisayar programcılığı (not ort:3.10), Çankaya Üniversitesi/Bilgisayar Mühendisliği (not ort:3.05), Anadolu Üniversitesi
    / Yönetim Bilişim Sistemleri (not ort:3.25) onur öğrencisi olarak mezunum.

    😂 700 başvuru 3 ik mülakatı, 2 teknik mülakat, 0 iş. 1.5 senelik işsizlik. 4 yaz 1 uzun dönem stajım var. Bitirme projelerimde 1.liğim, finalistliğim, bi çok sertfikam var (ücretli/ücretsiz)

    Kıdemli, mid tanıdıklarımdan işten çıkanların %90’ı hala işsiz. İşsiz çünkü linkedinde açılan ilanların %99’u takipçi kasmak, çalışanlara yerinin doldurulabilir olduğunu hatırlatmak, reklam yapmak, cv havuzu oluşturmak, şirketin büyüdüğü algısını yaymak için açılan şer çöp ilanlar. İlanların %50’si kıdemliye asgari ücret junior a gönüllü teklif edenler.

    Linkedin’de ki ahlaksızlık artık farklı bir yere gidiyor. Siz bayadır iş başvurusu yapma ihtiyacınız olmadı herhalde piyasanın karaktersizliğinden habersizsiniz.

    inanır mısın bazı firmalara para verme sigortamı yap yeter diyorum ona bile yok diyorlar, zenginim diye işe alınmamışlığım var benim 😂

    İnsanın bilmediği şeyler hakkında biraz 🤏🏽 az konuşması gerekir diye düşünüyorum. Linkedin de iş kaynıyormuş. Peh.
    Çok haklısın İnsan bilmediği konuda dikkatli konuşmalı

    Mesela bana senin CV in gelse (Düz kağıt olarak)
    Göz atarım Sonra incelenecek dosyama koyarım ( En iyi ihtimal çok acil durumda aranır )

    Temel sebepler :
    Üniversitelerin çok bilinir olmaması ( Sanılanın aksinde Bilindik Üniversiteler Network demektir daha fazla bilgili elemana ulaşabilir, Daha yüksek konumda Tanıdık Vs. demektir )
    3 Üniversite bitirmek : İnsanlar olayınızı bilmez sadece "Vayy baba parası yemek yada askere gitmemek için Üni. Okumuş. der.
    Vs. Daha çok var ama gereksiz burada.

    Senin Cv nin karşısında İlkokul mezunu bir eleman sadece "Buyurun github adresim ,Projelerim" dese direk böyle yapmayan herkesin önüne geçer.

    Sebebi basit Anlatmıyor ,iddia etmiyor İspatlıyor Seviyesi belli.

    Sosyal medyanın gazına gelemeyin Üni.de Prof. lar yalan söyledi Karabük mezunu İTÜ ,ODDTÜ mezunu ile aynı kefede değil. Sen çok daha iyi olabilirsin ama Diploma ile ispatlayamazsın Bunun için projelerini göstermen ne yaptığını ispatlaman gerek.

    Ben sonuçta ömrü bilgisayar sektöründe geçmiş, Masanın üç tarafında bulunmuş (İşçi Patron Danışman ) olan biriyim yani Konu hakkında iş arayan biri kadar bilgim olmaz ama bilgim bu kadar idare edin.
  • 29-09-2024, 13:02:27
    #38
    R10.NET'in Bence En İyisi
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısın İnsan bilmediği konuda dikkatli konuşmalı

    Mesela bana senin CV in gelse (Düz kağıt olarak)
    Göz atarım Sonra incelenecek dosyama koyarım ( En iyi ihtimal çok acil durumda aranır )

    Temel sebepler :
    Üniversitelerin çok bilinir olmaması ( Sanılanın aksinde Bilindik Üniversiteler Network demektir daha fazla bilgili elemana ulaşabilir, Daha yüksek konumda Tanıdık Vs. demektir )
    3 Üniversite bitirmek : İnsanlar olayınızı bilmez sadece "Vayy baba parası yemek yada askere gitmemek için Üni. Okumuş. der.
    Vs. Daha çok var ama gereksiz burada.

    Senin Cv nin karşısında İlkokul mezunu bir eleman sadece "Buyurun github adresim ,Projelerim" dese direk böyle yapmayan herkesin önüne geçer.

    Sebebi basit Anlatmıyor ,iddia etmiyor İspatlıyor Seviyesi belli.

    Sosyal medyanın gazına gelemeyin Üni.de Prof. lar yalan söyledi Karabük mezunu İTÜ ,ODDTÜ mezunu ile aynı kefede değil. Sen çok daha iyi olabilirsin ama Diploma ile ispatlayamazsın Bunun için projelerini göstermen ne yaptığını ispatlaman gerek.

    Ben sonuçta ömrü bilgisayar sektöründe geçmiş, Masanın üç tarafında bulunmuş (İşçi Patron Danışman ) olan biriyim yani Konu hakkında iş arayan biri kadar bilgim olmaz ama bilgim bu kadar idare edin.
    ezberden andonyanis okumaya devam et. 1 lafla 1000 alim yendim de 40 lafla 1 cahili yenemedim, 3 üniversite görünce askere gitmemek için okumuşum da, odtü, itü değil diye böyleymiş de bilmem ne. Saçmalamaya devam et biraz daha eğlenelim. Ben askerliğimi mühendisliğin 1. Döneminde yapıp geldim kaçmama gerek yok senin aksine.

    Yazık sana yazık gerçekten yazık. Sen tipte insanlara acıyorum. 3 diplomalı mühendise ilkokul mezunu bi GitHub atıp önüne geçer diyecek kadar emeğe saygısız ve düşük seviyedesin.

    Kendin alaylısın heralde ondan bu kadar kalaylı sanıyorsun ilkokul mezunlarını. Öyle sanmaya devam et git GitHub a 2 kopya proje daha salla ilerde lazım olur belki 👍🏽 o cv ne 2-3 eğitim daha ekle boş durmasın yazıktır.

    sende maalesef okumamak aşağılık sendromu oluşturmuş. Kendini o kadar ezmişsin ki kendi içinde benim okumam ile ilgili her şey dert olmuş sana.

    Ben ASELSAN, HAVELSAN, TUSAŞ, THY vb. Yerlere başvururken sen anca e-ticaret sorumlusu, orda burda çaycı, Looft, modd takılırsın. Benim stajımı yaptığım ortamlara senin hayalin yetişmez o yüzden önüne de cv’m gelmez sen aynı kafayla devam et.

    Senin cv benim önüme gelse ismin hariç okumama gerek kalmaz çünkü ilanla ilgili bölümden lisans mezunu yazmış olurum, alaylı adamla alay geçmeye vaktim bile olmaz 👍🏽
  • 29-09-2024, 13:13:52
    #39
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ezberden andonyanis okumaya devam et. 1 lafla 1000 alim yendim de 40 lafla 1 cahili yenemedim, 3 üniversite görünce askere gitmemek için okumuşum da, odtü, itü değil diye böyleymiş de bilmem ne. Saçmalamaya devam et biraz daha eğlenelim. Ben askerliğimi mühendisliğin 1. Döneminde yapıp geldim kaçmama gerek yok senin aksine.

    Yazık sana yazık gerçekten yazık. Sen tipte insanlara acıyorum. 3 diplomalı mühendise ilkokul mezunu bi GitHub atıp önüne geçer diyecek kadar emeğe saygısız ve düşük seviyedesin.

    Kendin alaylısın heralde ondan bu kadar kalaylı sanıyorsun ilkokul mezunlarını. Öyle sanmaya devam et git GitHub a 2 kopya proje daha salla ilerde lazım olur belki 👍🏽
    İşte yazım sildiğim kısım buna cevaptı

    Üslup ve Kibir Karabük üniversitesi mezunusun Sokağa çık Üniversiteni söyle tepkiyi gör. 3 Üni. Okuyorsun ama elinde tutulur proje yok , 3 Üni de Özel seviyesinde yani piyasada kimsenin takmadığı yerler. 3 Üni 1 Doktora etmez.

    Sen iş ariyansın ben İşveren veya İşveren danışmanı sence senin kuralların mı geçerli olur benim dediğim kurallar mı ?

    Emek 2 haneli sayı değildir İşi iş verenin önüne koy öyle konuş derler adama hayal kurmak sosyal medyada ağlamak çözüm değil.
  • 29-09-2024, 13:20:49
    #40
    R10.NET'in Bence En İyisi
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte yazım sildiğim kısım buna cevaptı

    Üslup ve Kibir Karabük üniversitesi mezunusun Sokağa çık Üniversiteni söyle tepkiyi gör. 3 Üni. Okuyorsun ama elinde tutulur proje yok , 3 Üni de Özel seviyesinde yani piyasada kimsenin takmadığı yerler. 3 Üni 1 Doktora etmez.

    Sen iş ariyansın ben İşveren veya İşveren danışmanı sence senin kuralların mı geçerli olur benim dediğim kurallar mı ?

    Emek 2 haneli sayı değildir İşi iş verenin önüne koy öyle konuş derler adama hayal kurmak sosyal medyada ağlamak çözüm değil.
    Hiç ortamını görmediğin yerlerin diplomasını beğenmeyip 3 diploma 1 doktora etmez diyorsun. Koçum sen önce bi tanesini al sonra şak şak alırsın belki. Tanınmıyor dediğin diplomalar ASELSAN’da, havelsanda, tusaşta, bakanlıklarda deli gibi iş kapıyor.

    1 tane diploman yok ama eblek eblek 3 diploma 1 doktora etmiyor diyorsun ha 😂
  • 29-09-2024, 13:47:16
    #41
    Baba parası ile rüşvet olsun veya Zenci .. neyse açılmış okullarda okuyup beni eleştiriyorsun ama beni tanımıyorsun

    Baba parası helaldir ona lafım yok

    Olayı şahsileştirdin ağlama şimdi olayı sen ben olarak açalım :

    Sen iş arıyorsun ve kimse seni beğenmiyor
    Okudum dediğin okulları tanıyan yok
    Al bunu yaptım şimdi sus diyebileceğin bir projen yok
    Vs. Vs.

    Benim ne yaptığım Cv. im senin sorunun değil sen karnını kendi başına doyurmanın yolunu bul.

    İnş. Seni işe alacak ve uzun süre çalıştıracak kadar zengin ve kek birini bulursun.

    Konu amacından yeterince saptı Kendi açımdan konuyu kapattım
  • 29-09-2024, 13:49:21
    #42
    internette belgelendirmesi olan yazılım dilleri için kursa karşıyım ben, garanti iş olaylarıda tamamen dümen.
  • 29-09-2024, 13:53:49
    #43
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internette belgelendirmesi olan yazılım dilleri için kursa karşıyım ben, garanti iş olaylarıda tamamen dümen.
    İş garantisi genelde şöyle oluyor.

    Yazılım kursu firmalarla anlaşıyor=> Öğrenci işe başlıyor ( Kursun sorumluğu kalmadı ) =>Firma 1-2 ay sonra sonra öğrenciyi işten çıkartıyor ve bu arada Angarya işlerini ucuza haletmiş oluyor. Hepsi değildir tabi ama çoğu böyle.

    C ve Sitem programcıları derneği gibi bir kurs olmadıkça gereksiz masraf bence
  • 29-09-2024, 14:13:31
    #44
    R10.NET'in Bence En İyisi
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baba parası ile rüşvet olsun veya Zenci .. neyse açılmış okullarda okuyup beni eleştiriyorsun ama beni tanımıyorsun

    Baba parası helaldir ona lafım yok

    Olayı şahsileştirdin ağlama şimdi olayı sen ben olarak açalım :

    Sen iş arıyorsun ve kimse seni beğenmiyor
    Okudum dediğin okulları tanıyan yok
    Al bunu yaptım şimdi sus diyebileceğin bir projen yok
    Vs. Vs.

    Benim ne yaptığım Cv. im senin sorunun değil sen karnını kendi başına doyurmanın yolunu bul.

    İnş. Seni işe alacak ve uzun süre çalıştıracak kadar zengin ve kek birini bulursun.

    Konu amacından yeterince saptı Kendi açımdan konuyu kapattım
    Seni işe alan bi enayinin bulunduğu ülkede bana hiç bi şey olmaz sen kendine dert etme. İtü, odtü harici üniversite ismi say desem 4’ten sonrasını gidemeyecek birisi burda bana tanınmayan üniversite muhabbeti yapıyor. Sıfır diploma bol github piyasanın köprü altı düşük seviye kıdemli adama asgari verecek çapta şirketlerinin isterlerini çok iyi karşılıyorsun dimi? Kapitalist sistemde yağdan kıl çıkaracak şirketler senden ne çıkarıyorlar ? Yan hak nedir biliyor musun mesela ? Bildiğin tek yan hak denk geldiysen sodexodur herhalde. Senin başvurduğun yerlere ben başvursam sen zaten alınmazsın merak etme.

    ama bi bakanlıkta stajyer bile olamıyorsun dimi? Benim başvuru atabildiğim yerlerin yarısı seni diplomandan, diploma not ortalamandan(sende yok malum), ingilizceden, kpss puanından, alesten ekiyor dimi? Üzülme belki bir gün bana açılan kapıları kendine nasıl kapattığını görür bugün anlamadığını yarın anlarsın. Ben aselsan’a tusaş a zorluyorum mülakata giriyorum onun için henüz iş bulmadım senin gibi alinin yeri velinin şirketi profeyşınıl web hizmetleri aş ye başvurmuyorum.

    Sıfır adam olup 3 diploma 1 doktora etmiyor demeye devam et sen. Doktora mı var sende diyenlere github var dersin 😂

    Bu arada benim şu an kazandığım parayı da eşinle çift maaş koysanız ortaya yetişemezsiniz. Üstten üstten konuş sen anca laf. Yazılım sektöründe bi yere girmemiş olmam sende baba parası yiyor sanrısı oluşturmuş. Önyargıların o kadar yüksek ki sana dağ olmuş aşamıyorsun. Hayatımı bilmiyorsun ama durmadan atıp tutuyorsun. Bi tane özel üniversite gördün ya yürü ordan. %100 bursluydum ben senin hayatında göremeyeceğin bi şey bu. Zenci espirinin seviyesine de düşmiycem, senin gibi pavyona gitmiyorlar en azından oradakiler. Hala iyi durumdalar sana kıyasla.

    Bi üniversiteye git cahilliğini alır bu önyargıyla konuşma işini bırakırsın.


    kolay gelsin 👍🏽
  • 29-09-2024, 14:21:30
    #45
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş garantisi genelde şöyle oluyor.

    Yazılım kursu firmalarla anlaşıyor=> Öğrenci işe başlıyor ( Kursun sorumluğu kalmadı ) =>Firma 1-2 ay sonra sonra öğrenciyi işten çıkartıyor ve bu arada Angarya işlerini ucuza haletmiş oluyor. Hepsi değildir tabi ama çoğu böyle.

    C ve Sitem programcıları derneği gibi bir kurs olmadıkça gereksiz masraf bence
    Dümenden kastım tam olarak bu, umut tacirliği yapıyorlar suç aslında ama işte.