internette belgelendirmesi olan yazılım dilleri için kursa karşıyım ben, garanti iş olaylarıda tamamen dümen.
İş garantisi genelde şöyle oluyor.
Yazılım kursu firmalarla anlaşıyor=> Öğrenci işe başlıyor ( Kursun sorumluğu kalmadı ) =>Firma 1-2 ay sonra sonra öğrenciyi işten çıkartıyor ve bu arada Angarya işlerini ucuza haletmiş oluyor. Hepsi değildir tabi ama çoğu böyle.
C ve Sitem programcıları derneği gibi bir kurs olmadıkça gereksiz masraf bence