Oradaki arkadaşları düşün falan diyenler olmuş, milyar dolarlık firma düşünsün bi zahmet, çalışanın çalışana yaptığı eziyete bakar mısın, asgari ücretle çalışıp hakları verilmeyen çalışandan vefa bekleniyor, neyse bırak çık hocam, paranı her türlü verirler, bırak çalışanları onu patronları düşünsün👍