Hocam şöyle bir durum var. Sorun yaşadığım kişi mağaza müdürü ve kendisiyle durumu konuşup cözme gibi bir ihtimalim yok. Mağazada tek bırakıldığım, ben calısırken diğerinin ofiste uyuyor ya da oturuyor oluşunun kamera kayitlari vardir illa ki ama o da A101'in elinde.
Hiç hiç problem yok işten çıkmak istemenizde. Gideceksiniz istifa dilekçesi dolduracaksınız ve ihbar süresini zorlarlarsa o kadar daha çalışacaksınız veya ihbarda kalmak istemiyorum gelmeyeceğim diyerek çıkacaksınız bu kadar. Ben de daha önce çalıştım a101 de çıkmak istiyorum dedim aynı gün çıkışımı yaptılar.
Sigortada kaç gün çalıştıysanız o kadar günün de maaşını alırsınız.