knkam imkanın varsa alabildğin kadar rapor al soran olursa ailevi sorunlar dersin yöneticileine , seni full eleman olarak sisteme geçiş yaptılarsa kaç gün calıştıysan paranı maaş gününde alrısın. istifa edeblirsin normal birsey , sgk kodunda (03) olarak bildirirler.