• 15-09-2024, 01:06:00
    #1
    merhabalar

    2 ay önce forumdaki açık artırmadan şans eseri düşürüp 50 tl'ye aldığım glycon scripti var
    yakında aktif etmeyi düşünüyorum

    sizlere sorum 3-4 ay önce glycon şikayet konusu acayip fazlaydı script çok sık bozuluyordu şuanki durumlar nedir kullanıcıları memnun mu ?
  • 15-09-2024, 01:09:48
    #2
    Konu sahibinin izniyle takip ediyorum.
  • 15-09-2024, 01:12:31
    #3
    Ne gibi bozulmalar ve hangi scriptini aldınız ben 3-4 yıldır v1 kullanıyorum v1 in sorunu çok ve kısıtlı bir kaç gün önce v2 ye geçtim v2 de bir sorunla karşılaşmadım şuana kadar
  • 15-09-2024, 01:14:22
    #4
    Crackmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi bozulmalar ve hangi scriptini aldınız ben 3-4 yıldır v1 kullanıyorum v1 in sorunu çok ve kısıtlı bir kaç gün önce v2 ye geçtim v2 de bir sorunla karşılaşmadım şuana kadar
    v2 almıştım hocam

    bozulmalardan kastım insanların bakiyesi harcanıyordu ara sıra sayfalara erişim kesiliyordu v.s çok şikayet konusu görüyordum
  • 15-09-2024, 01:55:43
    #5
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v2 almıştım hocam

    bozulmalardan kastım insanların bakiyesi harcanıyordu ara sıra sayfalara erişim kesiliyordu v.s çok şikayet konusu görüyordum
    yok hocam hiç öyle sorunla karşılaşmadım v2 güzel script