merhabalar
2 ay önce forumdaki açık artırmadan şans eseri düşürüp 50 tl'ye aldığım glycon scripti var
yakında aktif etmeyi düşünüyorum
sizlere sorum 3-4 ay önce glycon şikayet konusu acayip fazlaydı script çok sık bozuluyordu şuanki durumlar nedir kullanıcıları memnun mu ?
glycon eski sorunları düzeltti mi?
4
●186
- 15-09-2024, 01:06:00
- 15-09-2024, 01:12:31Ne gibi bozulmalar ve hangi scriptini aldınız ben 3-4 yıldır v1 kullanıyorum v1 in sorunu çok ve kısıtlı bir kaç gün önce v2 ye geçtim v2 de bir sorunla karşılaşmadım şuana kadar
- 15-09-2024, 01:14:22v2 almıştım hocamCrackmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bozulmalardan kastım insanların bakiyesi harcanıyordu ara sıra sayfalara erişim kesiliyordu v.s çok şikayet konusu görüyordum - 15-09-2024, 01:55:43yok hocam hiç öyle sorunla karşılaşmadım v2 güzel scriptichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle