Ne gibi bozulmalar ve hangi scriptini aldınız ben 3-4 yıldır v1 kullanıyorum v1 in sorunu çok ve kısıtlı bir kaç gün önce v2 ye geçtim v2 de bir sorunla karşılaşmadım şuana kadar