ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v2 almıştım hocam

bozulmalardan kastım insanların bakiyesi harcanıyordu ara sıra sayfalara erişim kesiliyordu v.s çok şikayet konusu görüyordum
yok hocam hiç öyle sorunla karşılaşmadım v2 güzel script