merhabalar
2 ay önce forumdaki açık artırmadan şans eseri düşürüp 50 tl'ye aldığım glycon scripti var
yakında aktif etmeyi düşünüyorum
sizlere sorum 3-4 ay önce glycon şikayet konusu acayip fazlaydı script çok sık bozuluyordu şuanki durumlar nedir kullanıcıları memnun mu ?