Crackmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gibi bozulmalar ve hangi scriptini aldınız ben 3-4 yıldır v1 kullanıyorum v1 in sorunu çok ve kısıtlı bir kaç gün önce v2 ye geçtim v2 de bir sorunla karşılaşmadım şuana kadar
v2 almıştım hocam

bozulmalardan kastım insanların bakiyesi harcanıyordu ara sıra sayfalara erişim kesiliyordu v.s çok şikayet konusu görüyordum