Yardim lütfen belediye sorunu
7
●142
- 03-09-2024, 22:31:57Hocam geçmiş olsun.
Mağduriyet sonrası itfaiye zabıta ve fen işlerine ulaşıp tutanak tutturdunuz mu?
Bunları yapmadıysanız dilediğiniz kadar bu şekilde ulaşmaya çalışın çözüm olmaz.
Bahsettiğiniz olay sonrası ekip çağırdıysanız zaten yardımcı olurlar.
Onun harici 153 ü arayıp büyükşehir belediyeye konu ile ilgili kayıt açtırın hemen sizi arayacaklardır
Çok geçmiş olsun - 03-09-2024, 22:36:16itfaiye ye tuturdum tutanak YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VARfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2024, 22:41:14Tamam o zaman itfaiye tutanağını Kocasinan merkezden alıp belediyeye gideceksiniz ve süreç işleyecek.hayriipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediye binasına gidip kendiniz başvuru yapmalısınız.
Yardımlık konu yok ki ortada.
Tabi tutanakta sizin hatanız varsa belediye birsey yapmaz - 03-09-2024, 22:44:40ayrıntılı şekilde verdiğim dilekçefikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2024, 22:50:49Tamam dilekçe gayet güzel.hayriipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtfaiye bilirkişi raporu gibidir o raporu da ekleyip belediyeye gidin.
Bugün de 153 ü arayıp kayıt açtığın 153 avcilar beyaz masaya kayıt için dönüş yapın diyexek avcılar sizi arayacak.
Yine sonuç olmazda yine 153 ibb yi arayın çözüm olmadı deyin yine avcılar belediye arayacak sizi bir şekilde mağduriyet giderilir.
Geç işlese de zararı karşılarlar
