fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun.
Mağduriyet sonrası itfaiye zabıta ve fen işlerine ulaşıp tutanak tutturdunuz mu?

Bunları yapmadıysanız dilediğiniz kadar bu şekilde ulaşmaya çalışın çözüm olmaz.

Bahsettiğiniz olay sonrası ekip çağırdıysanız zaten yardımcı olurlar.
Onun harici 153 ü arayıp büyükşehir belediyeye konu ile ilgili kayıt açtırın hemen sizi arayacaklardır

Çok geçmiş olsun
itfaiye ye tuturdum tutanak YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VAR